dimarts, 4 de setembre del 2007

es primeR!

Bones a tots, vax a per es meu tercer comentari, encara que surtira com si fos el primer, per que no som molt amiga de les tecnologies sofisticades i m'hi he agut de barallaR... Ja diuen que a la terceraa va la vençuda, a veure, provareem sort!
Ah! Si en Rialles no agues ajudat, jo... res de res.. Supos que esmentant en Rialles, podeu comprovar d'on surt es nom del meU blog...
=D

Com no he dit abans jo som na Maria, som de Santa Eugènia. Qui més qui menys per una cosa o altre me conex.
Un dia ja em donare a conexer fent-me una auto descripció, ara no és qüestio d'allarga més, per que potser que com els altres comentaris, no és publiqui.



salUt!

1 comentari:

Miquel Romaguera ha dit...

hola Maria, es teu primer escrit m'agrada (encara k sigui es 3r xD) i es clar que no s'ha d'especificar lo de ses cagades telefònikes ...